טלפון: 03-9449291 , נייד: 052-3839854 ,אימייל: yk@yarkog.co.il

קוגן הנדסה
  • דף בית
  • אודות
  • פרויקטים
    • גשרי מחלף אשדוד
    • מפעל אדני רכבת
    • מבני תעשייה עם גג קל מבטון
    • גשרי מקטעים
  • אינג' קוגן סולומון ז"ל
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודות
  • פרויקטים
    • גשרי מחלף אשדוד
    • מפעל אדני רכבת
    • מבני תעשייה עם גג קל מבטון
    • גשרי מקטעים
  • אינג' קוגן סולומון ז"ל
  • צור קשר
קוגן הנדסה
  • דף בית
  • אודות
  • פרויקטים
    • גשרי מחלף אשדוד
    • מפעל אדני רכבת
    • מבני תעשייה עם גג קל מבטון
    • גשרי מקטעים
  • אינג' קוגן סולומון ז"ל
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודות
  • פרויקטים
    • גשרי מחלף אשדוד
    • מפעל אדני רכבת
    • מבני תעשייה עם גג קל מבטון
    • גשרי מקטעים
  • אינג' קוגן סולומון ז"ל
  • צור קשר
מפעל אדני רכבת
ראשי » פרויקטים » מפעל אדני רכבת

בשנת 2005, פרסמה רכבת ישראל מכרז לייצור והובלה של אדן רכבת דרוך מסוג מונובלוק.

חברת 'אשקריט' , חברת בת של 'קבוצת אשטרום' , הייתה בעלת מפעל לייצור אדני רכבת, אשר היה פרי תכנונו של אבי אינג' קוגן סולומון ז"ל. אדני רכבת דרוכים מסוג מונובלוק, החל אבי לייצר החל משנת 1978 ואף היה לו פטנט רשום על כך (הפטנט נגמר בשנת 1999).

עם פירסום מכרז לאדני רכבת בשנת 2005 וכל הפרסומים על תוכנית החומש של רכבת ישראל, מצאנו את עצמנו (אבי ואנוכי) מתמודדים מול הרבה חברות שהלכו למכרז זה כגון: 'אקרשטיין', 'דניה סיבוס', 'סולל בונה', 'וולפמן', 'רדימיקס', 'שפיר'. כל החברות הנ"ל ראו את הפוטנציאל בייצור אדני רכבת ורצו לזכות במכרז זה. (מכרז זה מבטיח עבודה בין 3-9 שנים).

היה ברור לנו כי לכולם יש את המידע הדרוש, על מנת לשכפל אדן מונובלוק, וכאמור הגנת הפטנט לא הייתה לעזרנו.

אנו חיפשנו את הפיתרון לזכייה במכרז, ולכן בוצעו מספר שינויים בשיטת הייצור שהובילו לחסכון ולזכייה במכרז!! שינויים אלו מפורטים להלן.

היה חשוב להוריד בתשומות החומרים ושכ"ע.  ע"י הקמת מערך מעבדה לבדיקות מקומי , ללא צורך בגורמי מעבדה חיצוניים הצלחנו להוריד את כמות הברזל ב- 30 אחוז.

על מנת להוריד בתשומות העבודה, החלטנו למכן את תהליכי הייצור. יצרנו מערך של קווי ייצור אוטומטים. תבניות משוכללות שימוש במערכת דריכה ייחודית ואמצעי הרמה אוטומטיים. 

מערכת דריכה ייחודית, היא שיא השכלול של שיטת הייצור. בשיטה קונבנציונלית של דריכת גדילים, נדרש, בשיטת הייצור הישנה בין 40 ל-50 דקות, על מנת להכין קו ייצור ליציקה.

פיתוח שלי יצר מערכת דריכה אוטומטית ממוחשבת, אשר צמצמה את מהלך הדריכה ל – 3 דקות בלבד !!!

המערכת פותחה ע"י שיתוף פעולה עם חברה גרמנית המתמחה בציוד דריכה.

כל הפעולות הנ"ל הביאו לזכייה במכרז, ולכך שהמפעל ייצר אדנים בעבור רכבת ישראל, במשך עשר שנים!!.

פעולת_דריכה_-_קונבנציונליתפעולת_דריכה_-_קונבנציונליתPreview
משור_לחיתוך_אדני_רכבתמשור_לחיתוך_אדני_רכבתPreview
מערך_תבניות_משוכלל_עם_מתקני_הרמה_אוטומטייםמערך_תבניות_משוכלל_עם_מתקני_הרמה_אוטומטייםPreview
מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-4מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-4Preview
מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-3מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-3Preview
מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-2מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-2Preview
מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-1מערך_דריכה-אטומטי_ממוחשב-1Preview
מערך_דריכה_-_אוטומטי_ממוחשב-2מערך_דריכה_-_אוטומטי_ממוחשב-2Preview
מכונה_לאספקת_בטון_-_אוטומטיתמכונה_לאספקת_בטון_-_אוטומטיתPreview
מכבש_לבדיקת_-_אדני_בטוןמכבש_לבדיקת_-_אדני_בטוןPreview
אדניםאדניםPreview
אדני_רכבת_-_מפעל_-_אוטומטי_ממוחשבאדני_רכבת_-_מפעל_-_אוטומטי_ממוחשבPreview
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש באתר
כל העולם כולו, גשר צר מאוד

כל העולם כולו, גשר צר מאוד

קרא עוד ←
האיזון בין בטיחות לחסכון כספי בפרויקט

האיזון בין בטיחות לחסכון כספי בפרויקט

קרא עוד ←
מוצר טרומי, איכותי יותר ? – בטח שכן!

מוצר טרומי, איכותי יותר ? – בטח שכן!

קרא עוד ←
מהו תקן לבניה ירוקה?

מהו תקן לבניה ירוקה?

קרא עוד ←
איך נפוצץ את בועת הנדל"ן בישראל?

איך נפוצץ את בועת הנדל"ן בישראל?

קרא עוד ←
סביבה,חברה,כלכלה:מבוא לבניה ירוקה

סביבה,חברה,כלכלה:מבוא לבניה ירוקה

קרא עוד ←
האם החניון יקרוס? – לא בבניה טרומית!

האם החניון יקרוס? – לא בבניה טרומית!

קרא עוד ←
האם ה – BIM יעשה BOOM ?

האם ה – BIM יעשה BOOM ?

קרא עוד ←
תהליך תכנון בבניה מתועשת

תהליך תכנון בבניה מתועשת

קרא עוד ←
מבוא לתכנון בבניה מתועשת

מבוא לתכנון בבניה מתועשת

קרא עוד ←
פרטי התקשרות
ירון קוגן
 טל 03-9449291
נייד 052-3839854
כתובת ת.ד. 65 קרית אונו 5510001
דוא"ל yk@yarkog.co.il
תפריט
  • דף בית
  • אודות
  • פרויקטים
    • גשרי מחלף אשדוד
    • מפעל אדני רכבת
    • מבני תעשייה עם גג קל מבטון
    • גשרי מקטעים
  • אינג' קוגן סולומון ז"ל
  • צור קשר
פרויקטים
כל העולם כולו, גשר צר מאוד

כל העולם כולו, גשר צר מאוד

קרא עוד ←
האיזון בין בטיחות לחסכון כספי בפרויקט

האיזון בין בטיחות לחסכון כספי בפרויקט

קרא עוד ←
מוצר טרומי, איכותי יותר ? – בטח שכן!

מוצר טרומי, איכותי יותר ? – בטח שכן!

קרא עוד ←
Siteli בניית אתרים